J Riechelman | 6 mei 2017 |
Reageer op deze vraag/ opmerking |
|
Van dat ongeval heb ik foto,s
Ik was gelegerd in de P.M.K en had die week brandpiketdienst wij zijn toen uit gerukt en waren als eerste bij de brand om te blussen wij zijn de hele morgen daar bezig geweest
|
Gertjan Stamer | 8 mei 2011 |
Reageer op deze vraag/ opmerking |
|
Voorjaar 2011 extra overkapte fietsenklemmen nabij de huizenzijde aan spoor 2.Ook extra ruimte voor parkeren richting het westen op de al bestaande parkeerplaats. Alles wijst erop dat de beschikbare ruimte voor fiets en auto ruim voldoende is en dat men in zomer van 2011 kennelijk die ruimte goed kan gebruiken. |
j van dijk | 21 jan 2011 |
Reageer op deze vraag/ opmerking |
|
Naar aanleiding van de vraag of foto's zij van het ongeval vrachtauto/oliewagon. Er zijn inderdaad foto's. Ik heb iemand gesroken die de foto's heeft gemaakt direct na het ongeval en van de dag erna. Hij zou ze voor mij opzoeken. wordt vervolgd. |
Antwoord webmaster: |
nou ja, voor mij hoeft het niet per sé. ik zal ze hier toch niet plaatsen, een ongeval is geen stationsgebouw. |
Frans Druiven | 9 jan 2011 |
Reageer op deze vraag/ opmerking |
|
Ik vraag me af of er nog foto's en wetenswaardigheden zijn van het ongeval met de olietrein bij station Wezep met de vrachtwagen van de Fa. Haukes geladen met stenen... Ik heb het toenertijd van vrij dichtbij meegemaakt... Groet Frans...
|
Antwoord webmaster: |
ik heb het hier geplaatst dan lezen meer mensen het dan in het algemene gastenboek. die opmerkinge verdwijnen al snel weer naar een andere pagina, terwijl het in dit geval echt om het station Wezep gaat, de mensen die daarin geinteresseerd zijn komen op deze pagina terecht als het goed is. |
Gertjan Stamer | 19 jun 2010 |
Reageer op deze vraag/ opmerking |
|
Het vervolg dus...uitbreiding parkeerplaats aan noordzijde van de sporen die uit het westen komen,zou dit soms te maken hebben met het verleggen van de sporen tussen Wezep en Zwolle ivm nieuwe brug/aansluiting Hanzelijn;dat dit misschien het tijdelijke eindpunt wordt in zomer 2011 ? |
Gertjan Stamer | 3 apr 2010 |
Reageer op deze vraag/ opmerking |
|
In 2000 is het stationsgebouw al tijden dichtgetimmerd...in voorjaar 2002 worden de geluidswallen aan beide sporen geplaatst. In April 2002 sloopt men het stationsgebouw en vernieuwing bestrating perrons en kastanjeboom ten westen vml stationsgebouw wordt ook geveld!In September 2002 verrijst op plek stationsgebouw een grote glazen abri met NS logo erop...wat een gezichtsverlies.November 2002 sloopt men fietsenstallingen en komen er overkapte klemmen en kluizen...op plek oude kastanjeboom en ook aan overzijde overweg oostzijde nieuwe stallingen(hier was ooit een parkeerplaats).Grote perkeerplaats wordt gemaakt tegenover perron richting Zwolle,vml emplacement dus(kijk maar naar ruime bovenleidingsportalen)Perrons worden verlengd met 50 meter in nazomer 2005 en zo dus ook de al bestaande geluidwal.In zomer 2008 past men parkeerplaatsen aan bij abri uit Sep.2002;dan ook geschikt voor buurtbus. |
Gertjan Stamer | 29 jun 2008 |
Reageer op deze vraag/ opmerking |
|
Situatie zoals foto 13 is niet meer,voorjaar 2008 veranderd-basabri erbij,parkeerplaatsen enz en algeheel fraaier uiterlijk. |
milco | 20 feb 2007 |
Reageer op deze vraag/ opmerking |
|
dit station heeft net als diemen bajonetligging. |
Antwoord webmaster: |
inderdaad goed gevonden. |