Achteraan bij de perronkar de toiletten. Entree door het inwerpen van een geldstuk in de automaat aan de deur. Daarnaast schuifdeur van de loods. In de zestiger en begin zeventiger. jaren was er 's zomers een omvangrijk bagagevervoer en vervoer van fietsen van Duitse badgasten naar de Noordzee badplaatsen. Hiertoe reden op zaterdag in het zomerseizoen twee zogenaamde Badehose treinen. Een uit Keulen en een uit Hagen. Een van deze treinen ging door naar Den Helder. Ook reed er op donderdag in het seizoen een extra trein voor de folkloristische Schager markt. In de uitbouw stond tot 1985 het bedieningstoestel van de AR-beveiliging. De zichtbare deur is de toegang tot post T en het plaatskaartenkantoor. Meteen naast de deur stond het bedieningstoestel van de overpad spoorbomen naar het tweede perron. Het was altijd oppassen met het sluiten van deze spoorbomen daar ze niet in de beveiliging waren opgenomen. Het inrijsein uit de richting Ana werd veilig gesteld en de bomen werden pas later gesloten om reizigers de kans te geven het tweede perron nog te bereiken.
Heeft u zelf foto's die in deze verzameling zouden passen, mail deze dan naar Wichor Bramer. Het gaat daarbij om foto's van het station
of van stationsgebouwen. Foto's van treinen waarop geen stations te zien zijn neem ik niet op op mijn site.