Sjoerd Eeftens | 14 okt 2010 |
Reageer op deze vraag/ opmerking |
Dat is geen S-bord; die waren zwart met een witte S. Dit is een snelheidsbord 5, ten teken dat er na het wissel (40 km/h) weer mag worden opgetrokken tot 50 km/h. Het pijlbordje eronder geeft aan dat het bord alleen geldt voor spoor 1. |
Antwoord webmaster: |
aha ja, ik zie het ook, da´s inderdaad heel wat anders. dank voor de oplossing. |
bart jaspers | 13 okt 2010 |
Reageer op deze vraag/ opmerking |
Heeft iemand een idee waarom dat S-bord daar staat bij spoor 1 (volgens mij iets voorbij overweg? |
Antwoord webmaster: |
ik heb geen idee, ik heb geen verstand van dat soort borden en seinwezen, maar wellicht iemand van de bezoekers hier? |
Sjoerd Eeftens | 28 mei 2009 |
Reageer op deze vraag/ opmerking |
Bij klassieke beveiligingen golden armseinen vaak voor meer sporen tegelijk. Dit uitrijsein gold voor spoor 1 en voor spoor 2, zoals ook het juist zichtbare uitrijsein aan de andere zijde. Overigens golden de enkelvoudige inrijseinen hier ook voor beide sporen. Dat is geen bezwaar als treinen er alleen kruisen en elkaar niet ingehalen. |
Han Lefering | 27 mei 2009 |
Reageer op deze vraag/ opmerking |
Rechts gasflessen van de wisselverwarming. Rechterspoor heeft geen uitrijsein. |
Heeft u zelf foto's die in deze verzameling zouden passen, mail deze dan naar
Wichor Bramer. Het gaat daarbij om foto's van het station
of van stationsgebouwen. Foto's van treinen waarop geen stations te zien zijn neem ik niet op op mijn site.