Geavanceerd
mobiel
spoorkaart
spoorlijnen
tijdlijn
typen stations
reisplanner
nieuws
bronnen
links
literatuur
FAQ
contact
gastenboek
inloggen
overig
© disclaimer

Plaats een opmerking bij station Winterswijk

Op de pagina kunt u een opmerking of herinnering insturen aan station Winterswijk die wordt toegevoegd aan de pagina.

Oorspronkelijke reactie:
Alwin Penninkhof (1 apr 2010)
Dat klopt. In de huidige situatie steekt het verkeer over ter plaatse van de Misterweg. Samen met een andere afstudeerder hebben we de mogelijkheden van een nieuwe spoorkruising onderzocht. Dit voor de locaties Rondweg West, Rondweg Zuid en in het verlengde van de Dingstraat. De varianten hebben we getoetst aan de hand van een aantal criteria. Hierbij is er voor een onderdoorgang voor alle verkeer ter plaatse van de Dingstraat gekozen. Deze gaan we de komende weken nader uitwerken. Hiervoor moet er ontworpen worden binnen de opgestelde regels van het OVS en de ASVV e.d. Het type wissel is maatgevend voor de ligging van de onderdoorgang of de grote van een zettingsvrije plaat. Vandaar die vraag over het type wissel. Bedankt voor uw respons. Mvg. Alwin Penninkhof
reactie webmaster: of je de onderdoorgang nu aan moet passen aan het type wissel dat er ligt lijkt mij niet echt slim denk ik. Zou je ze niet beter kunnen adviseren om de onderdoorgang daar onafhankelijk van te maken. Wanneer prorail de wissel door een ander wil vervangen om het emplacement te wijzigen moet je de onderdoorgang aanpassen, dat lijkt mij duurder dan daar meteen rekening mee te houden. (ik heb geen verstand van wissels en onderdoorgangen, maar mij lijkt de opmerking van Sjoerd wel hout te snijden).

naam:
e-mail:
(toon mailadres niet op de site)
los deze som op **
Uw opmerking of vraag:

* verplicht veld
** omdat er blijkbaar nogal veel spam op dit formulier wordt ingevuld (die ik dan handmatig moet verwijderen) moet je deze eenvoudige som oplossen om te tonen dat je geen spam robot bent.
N.B. Voor diegenen onder jullie die niet zo'n ster in rekenen zijn: het antwoord is dus 2.

Ga terug naar de vorige pagina